woensdag 2 oktober 2013

Favorite quotes !

Hoi , ik zal me even verontschuldigen dat ik lang niet heb geschreven, ik heb vandaag een toetsweek en ik moet heel veel leren. Toch heb ik nu even wat tijd vrij gemaakt om even wat te bloggen ! Vandaag ga ik mijn favoriete quotes van dit moment laten zien. Lees snel verder ! 
Soms als ik me verveel kan ik echt uren op Tumblr kijken, gewoon wat doelloos plaatjes kijken en quotes lezen. Toch inspireren die quotes mij best wel. Vandaag ga ik mijn favoriete quotes voor jullie op een rijtje zetten.

Deze klopt helemaal ! Met deze quote bedoel ik niet dat je moet feesten de hele dag door en moet comazuipen ofzo. Ik bedoel meer dat je wel moet genieten van het leven. Voordat je het weet ben je oud en kun je alleen nog maar herinneringen ophalen !


Deze is ook echt true. Als je bedenkt dat je gaat opgeven, bedenk dan ook even waarom je zo lang bent door gegaan. Stay strong. 

Deze klopt ook echt. Veel mensen zien stilte als iets ongemakkelijks. Soms is stilte juist heel fijn, zelfs met je beste vriendin. 


En dit is de laatste, dit is ook de achtergrond op mijn laptop. Deze inspireert mij ook om nooit op te geven. Ik ben nu aan het zeuren bij mijn ouders om een pony , want ja, dat is mijn grote droom !

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden, en laat maar even weten in de comments wat jullie van wij willen zien op mijn blog. Ik ga in het weekend sowieso nog wel even bloggen, dus nog even geduld ! Ik ga nog even leren voor mijn toets biologie morgen. Wish me luck !
Fijne week nog verder :)


xxxxxxxx         Emma



Geen opmerkingen:

Een reactie posten