donderdag 10 oktober 2013

Wishlist herfst/winter 2013



Hoi allemaal,

Volgensmij hebben we allemaal wel zoiets als een wishlist. Sommigen gewoon in hun hoofd, anderen op papier. Ik maak hem dus op mijn blog. Een wishlist is niets anders dan eigenlijk gewoon een verlanglijstje of iets wat je heel graag zou willen krijgen deze winter. Je krijgt natuurlijk ook niet alles wat op je verlanglijstje staat, dus alles wat nu op mijn wishlist gaat staan zal ik natuurlijk lang niet allemaal deze winter kopen/krijgen. Het is van alles, make-up, kleding, gewoon must-haves voor mij ! Lees snel verder !


Ik ga beginnen met de make-up spulletjes die ik graag zou willen hebben. Ik ben niet echt zo'n make-up meisje en je zou mij dan ook snel spotten met alleen een laagje mascara. Toch vind ik het leuk om in mijn vrije tijd met make-up en beauty bezig te zijn. Mijn stash is in make-up ook heel erg klein dus vandaar dat er een paar leuke make-up dingen op mijn wishlist staan.


Om te beginnen een matte rode lipstick. De enige felle lipstick die ik in mijn stash heb zitten is een oranje/koraal van de oude zomer limited edition van Catrice. En dat vind ik een echt zomerkleurtje. Voor de winter ben ik al heel lang op zoek naar een wat donkere rode lipstick. Het liefst mat. En ik wou dan ook proberen om dat naar school te dragen. Deze van mac word het denk ik niet, beetje duur. Als jullie een mooie matte rode kleur weten voor de winter, willen jullie dat dan even laten weten aan mij. In de comments, of je kan contact met mij opnemen met de gegevens onderaan dit artikel. Ook voor andere vragen en dingen trouwens. 


Dan lipliners. Ik heb werkelijk geen 1 lipliner. Het is heel handig voor onder een lipstick maar natuurlijk ook gewoon als kleur. Meestal zijn lipliners heel gepigmenteerd en bijna altijd mooi mat. Volgens vele beauty bloggers zijn die van Essence echt aanraders, ik denk dat ik daar binnenkort maar even naar moet gaan kijken :)


Als laatste lip product , natuurlijk de babylips ! Ik weet niet of ze al in Nederland te koop zijn, maar ik wil ze zo graag. Kan iemand even tippen of ze al te koop zijn, en zoja waar ? Gewoon alleen al die schattige verpakking maakt me nog hebberiger. 



Dan iets wat ik echt heel graag wil hebben is het sleek storm palette ! Ik vind deze zo ontzettend gaaf, die kleuren dat pigment, ik ben helemaal verliefd. Als ik dit palet ooit krijg , ben ik letterlijk in heaven. 


Als laatst van de make-up, zou ik heel graag de Miss Manga mascara van Loreal willen testen. Alleen de reclame vind ik al heel cool, en dat buigzame borsteltje lijkt mij ook wel wat. 



Dan ga ik verder met de fashion en de sieraden. Binnenkort ga ik met mijn shoppen voor winterkleren dus het is wel nuttig om even zo'n lijstje te maken. 


Als eerste wil ik heel graag een bordeaux rode broek. Het is je vast niet ontgaan dat bordeaux echt de kleur van deze winter is. Deze broek mag dan ook niet in mijn garderobe ontbreken. 


Ik heb nu een hele lichte spijkerblouse die mij wat te kort is nu. Daarom wil ik nu graag een iets donkere spijkerblouse. En dan het liefst met studs !




Wat ik ook al best lang wil zijn timberlands, en ik heb zo'n voorgevoel dat ik deze winter echt wel op timberlands loop ( hint hint )  :)



Het laatste wat ik heel graag zou willen hebben is een sieraad met kruisjes. Het liefst van die leuke oorbelletjes. Die vind ik echt ontzetten gaaf. 


En dan als laatst mijn allergrootste droom en dat is natuurlijk : Een pony/paard. Het liefst een haflinger maar ik weet haast wel zeker dat ik die niet ga krijgen. Ik ben trouwens 27 november jarig vandaar dat ik nu alvast een wishlist maak. 




Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat in de reacties even achter wat er op 1 staat op jullie wishlist. Prettige week nog verder !


xxxxxxx        Emma


                                                                      contact: emmasophiehoekstra@gmail.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten