vrijdag 27 september 2013

Welkom allemaal!

Hoi , ik ben Emma Sophie Hoekstra en ik ben vandaag een blog begonnen ! Ik volg zelf heel veel van die beautybloggers en dat vind ik altijd erg leuk om te lezen. Ik wil zelf niet echt een beautyblog maken of echt een blog met een thema. Meer gewoon een blog over lifestyle of gewoon over mijn leven. Ik hou heel erg van schrijven en lezen. Ik heb al minstens 5 dagboeken volgeschreven en al het personeel bij de bibliotheek kent mij. Ik ben gewoon echt zo’n nerd J.  Ik hou ook heel erg van tekenen, niet dat ik daar heel goed in ben ofzo maar ik vind het wel gewoon leuk. En aan de andere kant ben ik ook wel sportief, ik heb vroeger wel gedanst, en nu voetbal ik en ik rij paard. Nou vinden veel mensen paardrijden geen sport maar ik wel ! Nou, ik wil graag beginnen met mijn blog dus ik ga alvast mijn eerste artikelen schrijven. Veel plezier ! 

xxx     Emma 

Trouwens, weet iemand hoe je dat doet dat je zeg maar een intro schrijft en dat er dan een link komt met  'verder lezen' en dat je dan pas bij het artikel komt ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten