zaterdag 28 september 2013

I Love fall TAG

Hoi , vandaag ga ik de ' i love fall TAG ' doen. Ik ben zelf een groot fan van de herfst en alles wat daar bij hoort ! Meteen vorige week toen de herfst was begonnen zat ik meteen na school op de bank met warme chocolademelk in mijn blond Amsterdam mok. Ik heb echt een hele rare tik. Zodra het winter/herfst is ga ik altijd meteen zomerkleren kopen en dan kan ik niet wachten tot de zomer en zodra we ongeveer op de helft van de zomer zijn ga ik herfst/winter kleren kopen en kan ik niet wachten tot die avonden met de kaarsjes aan, chocolademelk, pakjesavond, kerst en ga zo maar door. Zo ging het precies dit jaar, ik heb prachtige dingen bij de H&M geshopt met onder andere een okergele trui, een donkerblauwe sjaal, een leuke grijze muts, een spijkerblouse en een losse skaterbroek die ik zo graag aan wou dat ik gewoon hoopte dat er spontaan sneeuw ging vallen. En nu is het eindelijk zover ! Nou is het vandaag verschrikkelijk warm en mooi maar ik lig hier met een dekbed op de bank, ik voel me niet zo fit. Het is wel een mooie gelegenheid om deze tag te gaan schrijven.De vragen zijn officieel in het Engels maar ik ga ze zo goed mogelijk proberen te vertalen.  Laten we beginnen, lees snel verder !
Wat is je favoriete lip product voor de herfst ? 

Ik ben nooit echt van de felle lipsticks geweest, wel nude lipsticks en af en toe een felle koraal kleur maar zeker niet elke dag. Ik draag wel vaak een naturelle lipgloss, maar als ik moet kiezen ga ik wel echt voor een lippenbalsem. En dan vooral de lippenbalsem van Vaseline de roze variant. Die is heel voedend en geeft een subtiel roze kleurtje en glansje af.

Wat is je favoriete nagellak voor de herfst ? 

Dat is echt vreselijk moeilijk om te kiezen. Ik denk dat ik 2 favorieten heb. Dat is een diep paarse kleur met veel glitter van de Hema.
En nog een heel mooi grijs kleurtje van de oude 'denim wanted ' collectie van Essence. Deze heet ' five pocket grey' en hij is echt prachtig voor de herfst en de winter !




Wat is je favoriete Starbucks van de herfst ? 

Zeker weten de Vanilla Hazelnut Latte ! Love it :)

Wat is je favoriete herfst geurkaars ? 

Ik koop zelf nooit geurkaarsen maar mijn moeder wel af en toe. In de winter vind ik de geur van Vanille heel erg lekker, gewoon een warme geur. Een geurkaars op mijn kamer met een vanille geur zou echt heel lekker zijn !

Wat is je herfst must-have ? 

Ik denk toch wel Timberlands, die vind ik zo ontzettend gaaf !

Wat is je favoriete snoep of eten tijdens de herfst ? 

Ik ben sinds 2 weken echt helemaal verslaafd aan Oreo koekjes. Sowieso zijn koekjes niet veilig voor mij !


Dat was dan de tag ! Ik heb de vragen van een Amerikaanse website en daar stonden ook een paar vragen over halloween en wat je dan aan gaat doen en dat soort dingen. Aangezien we in Nederland niet echt halloween vieren heb ik die vragen weggelaten dus zijn het iets minder vagen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ga vanavond of morgen nog een artikel schrijven dus blijf mijn blog vooral even in de gaten houden ! Fijne weekend nog alvast, nog niet aan maandag denken !


xxx    Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten